طراحی بنر ، جزو مراحل اولیه برای تبلیغات اینترنتی ( تبلیغات آنلاین ) و اجتماعی ( محیطی ) می باشد ، از طرفی شاید مهمترین بخش برای شروع انتشار اگهی انتخاب و طراحی بنر خوب و مناسب برای به تصویر کشیدن محتویات دلخواه شما می باشد .

بنر تبلیغاتی در تعریف ساده برای به تصویر کشیدن خدمات ، اطلاعیه ها ، آگهی های تبلیغاتی به کار می رود . ابعاد مختلف به صورت دلخواه شاید تعیین می شود و با توجه به کادری که در اختیار در اختیار دارید می توانید از فضای موجود بنر خود به خوبی بهره مند شوید .

تعریف تبلیغات بنری

تبلیغات بنری به دو صورت قابل نمایش است ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی . بنر ها به عنوان نوعی پیام بازرگانی برای اکثریت شرکت ها ، وب سایت و کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد ، قالبا در Banner از محتویات برجسته و شاخص برای شناساندن هرچه بیشتر خدمات استفاده می شود .

تبلیغات آنلاین ( online advertising )

در سال های اخیر روند پیشرفت در فضای مجازی فراتر تصور برخی کارشناسان و تبلیغات محیطی شده است ، افزایش روز افسون تعداد کاربران اینترنتی سبب شده است تا اکثر مدیران شرکت ها ، کمپانی ها و وب سایت با رویکردی جدید پای به عرصه تبلیغات در فضای مجازی بگذارند . در اینترنت شما میتوانید با بودجه مشخص و تنوع بسیار به نمایش آگهی تصویری خود بپردازید و از انجایی که در سال 95 و در بروزرسانی های انجام تحولات زیادی در امر نمایش اگهی صورت گرفت و امروزه شما با طیف وسیع کاربران ، افزایش چشمگیر وب سایت های نمایش دهنده شاهد تغییراتی زیادی در بحث تبلیغات هستیم .

قالبا آگهی در فضای مجازی و سایت های اینترنتی با ساختار پست ثابت ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات متنی ، ایمیل مارکتینگ و … مورد استفاده کاربران هدف قرار میگیرد .

تبلیغات محیطی ( Environmental advertising )

آگهی هایی که خیلی خوب با آنها آشنا هستیم ، روزانه تعداد زیادی از اینگونه تبلیغ ها را ر سطح شهر مشاهده می کنید ، بیلبوردها ، طرح های گرافیکی بر روی اتوبوس های شهر ، استند های ایستگاهی و … جزو دسته تبلیغات بنری هستند که در فرم های مختلفی به شما نمایش داده می شود . این دسته جزو قدیمی ترین نوع تبلیغ به حساب می ایند که با پیشرفت صنعت چاپ و تبلیغات امروزه شاهد گسترده تر شدن و تنوع بیشتر فرم آن نسبت به گذشته هستیم .

سایز بنر تبلیغاتی 

سایز بنر تبلیغاتی جدا از به ندرت محدودیت های از پیش تعریف شده ای که وجود دارد ، به صورت دلخواه توسط شما تعیین می شود . اگر قصد تبلیغات اینترنتی داشته باشید و بخواهید در فضای مجازی به تبلیغات بپردازید قائدتا محدودیت های بیشتری وجود دارد ، چرا که به طوری بنر شما نباید فراتر از نمایشگر های کامپیوتری باشد . و اغلب در سایز پست ثابت 500 در 500 پیکسل ، کمپین های تبلیغاتی ( شبکه تبلیغات کلیکی ) 10 الی 17 سایز متغیر که بزودی در آموزش طراحی بنر به آن ها اشاره خواهیم کرد و در برخی وب سایت ها به صورت تک سایز و وابسته به فضای موجود در سایت نمایش دهنده متغیر قابل نمایش است .

در نتیجه : اگر از من بپرسید کدام نوع مفیدتر است مجازی یا محیطی ! . باید با نگاه دقیق تری به موضوع نگاه کنیم ، هر کسب و کار ، هر تجارت و … بر اساس داشته های خود ، برنامه ریزی های پیش رو و استراتژی های کلی شرکت میتواند تصمیم گیری های متفاوتی داشته باشد .

اگر شما صاحب یک وب سایت فروشگاه اینترنتی هستید ، ترجیحا اولیت خود را تبلیغات در فضای مجازی قرار دهید و در کنار آن از اگهی های محیطی هم بهره مند شوید . در مثالی دیگر اگر شما قالبا یک کسب و کار مانند نمایشگاه مبل داشته باشید منطقی بنظر میرسد که تمرکز اصلی و بودجه تبلیغاتی خود را بر روی آگهی های محیطی قرار دهید و گوشه چشمی به تبلیغات آنلاین داشته باشید .

منتظر بخش های بعدی باشید …

انتهای مطلب .

اختصاصی طراحی لوگو ایران .

بنر تبلیغاتی چیست تبلیغات بنری چیست   بنر چیست

- See more at: http://ilogodesigners.ir/what-is-banner/#sthash.pMW3Qf6S.dpuf